۹ پاسخ

اصلا حرف بقیه برات مهم نباشه ک وای زوده و اینا
بچسب ب حرف دکترت
من امپول ریه زده بودم ولی بچم ریز بود رشد نمیکرد دو‌کیلو سیصد بود ب دنیا اومد

تا امپول فشار بزنن بچه خودش میاد پایین بپری اگه قراره طبیعی زایمان کنی شروع‌کنی ورزشارو و قرص گل مغربی بزاری

نه بابا نگران نباش من ۳۶هفته و سه روز بودم زایمان کردم
طبیعی
چون دوسانت باز شده بودم

چرا نشه؟
واسه پسر منم دو دور پیچیده بود
طبیعی زایمان کردم سرش ک اومد بیرون بند ناف باز کردن از دورش بعد بقیش‌کشیدن بیرون

طبیعی ام میشه اگه ضزبان قلب بچه نیادپایین ماما من تا ۳ دورم طبیعی زایمان کرده

ن چ ربطی دار مامان من ب یر دادشم طبیعی زایمان کرد بند ناف چهار دور دور گردنش بود

بند ناف دور گردن بچه ۱۰۰٪ سزارین

اول امیدت به خدا بعدم وقتی ختم بارداری میدن که دیگه طبیعی نمیشه سزارین میشی

اگر آزاد نشه احتمالا سزارین بشی

سوال های مرتبط