۸ پاسخ

جهش رشد🤭

جهش رشدی بهش میگن ولی دختر من بلاخره خوب شد ۴ ماهگی بهمون سخت گذشت همش بغل بود فقط تو بغل شیر میخورد خیلی گریه میکرد نمیفهمیدم دل درده یا لثه هاش هر کاری میتونستم میکردم ب سختی آروم میشد

پسر من تقریبا بیست روزی بعد واکسن ریخت بهم بعدش یه مقدار بهتر شد

دختر منم از چهارماه و نیم تا الان ک دیگ میخاد بره شش ماه همینه 🫠

پسر منم کل ۴ ماهگی رو با گریه و جیغ و نق زدن گذروند

عزيزم اينا همش بخاطر دندوناشه
جوانه ى دندون مياد تو لثه ولى كى بزنه بيرون خدا ميدونه
از علائمش هم اينه كه نق نقو ميشن
شير خوب نميخورن ، دستاشون مدام تو دهنشونه ، آب دهنشون زياد ميره
مدفوع شل ، ناحيه ى پوشك اكثرا سوخته و خوب نميشه ، تك سرفه دارن

بخاطر واکسن که نیس
چون اولین واکسن بدو تولده
شاید داره دندون در میاره
دور از جونش شاید بی قراریش بخاطر کولیک و رفلاکس باشه
نوزادا تو این سن چون هوشیار ترن حوصله شون سر میره شاید نیاز به توجه بیشتر و بازی داره

دقیقا پسر منم بعد از واکسن بهم ریخت

ولی شاید چون هوا گرمه،تشنشه
یا کولر روشنه سرماشه
دیروز پسرم سرماش بود خیلی گریه کردعصر کولرو خاموش کردم بچم خواب رفت🥲

سوال های مرتبط

مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 ۱۷ ماهگی