از من فقد یه یادگاری مونده🤣🤣
البته قبلنم لاغر بودم کلا ژنی اینطوریم
من
خیلی لاغر شدم اما هنوز ب وزن قبل بارداریم برنگشتم با اینکه باشگاه هم میرم
من که آنقدر لاغر شدم هیچی ازم نمونده
من ۹۶ بودم بعد زایمان الان شدم ۵۸🥲
منم لاغر شذم ولی الان مدتیه غذاهای فستفودی میخورم و چرب دارم میرم بالا، پاستا، ماکارونی، نوشابه و… چاق میکنه
واقعا دنيا به كام شماست، خوش به حالتون، منم شير خودمو ميدم اما اينقدر اشتهام زياد شده كه بدتر از زمان حاملگي دارم چاق ميشم
برو ازمایش بده قلبم
الکی قرص ویتامین خوردن که خوب نیس باید ببینی چه ویتامینایی نیازِ بدنته
بعدم برو باشگاه بدنسازی کار کن
بگو میخوای بدنت حجم بگیره
برنامتو بر همون اساس بنویسه
من شدم گاو شیرده
هم زیاد میخورم هم گنده شدم
منکه چیزی ازم نمونده😂 ویتامین هم میخورم بیفایده ست
فقط چند وقته وعده های غذاییمو بیشتر کردم دیگه وزنم ثابت موند
خوشبحالت من روز به روز دارم چاقتر میشم شیر خودمم میدم اما اشتها دارم همش ضعف میرم و میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.