۷ پاسخ

من یکشب اومدم فاز مامانای خوب ، بچه رو غروب نخوابوندم چون بد موقع می‌خوابید شب ولی ساعت نه و نیم خوابوندم، صبح پنج صبح بیدار شد صبحانه دادم، تلویزیون گذاشتم چون اصلا توان بازی مازی نداشتم اون ساعت
اونم نامردی نکرد ۷ صبح گریه که من پیتزا می‌خوام 🥴🥴
دیگه گفتم ولش کن همون دوازده بخوابه بهتره
دوازده که می‌خوابه تا ده دوازده ظهر خوابه

خوابش کن اخلاقش خوب میشه😄

اگه قبل خواب شکمش سیر باشه دیگه صبح زود بیدار نمیشه

بچه ی منم از ساعت ۵صبح بیداره تازه گرفته خ ایده که دیگه فایده نداره قراره گفتار درمانی وقت خواب ندارم دیگه

دختر من بیدار شده زود براش تلویزیون گذاشتم ببینه

شبا ک 12نیم میخابه صبحا ساعت چند. بیدارمیشه ک ظهرا نمیخابه

چقد کم خابیده.. تادوساعت دیگه خوابش کن نهایت چون احتمالا خابش میگیره..
من وقتایی ک دخترم نصف شب یا دم دمای صبح بیدارمیشه. میگم بخاب الان وقت خابه منم خوابم میاد و کنارش چشمامو میبندم تا بخابه..

سوال های مرتبط