سلام ،کسی زیر نظر دکتر زینب انصاری سزارین کرده؟چطوره بوده؟

۲ پاسخ

سلام عزیزم
شما زایمان کردین بسلامتی
با دکتر انصاری؟
راضی بودییی؟

من رفتم زیر نظرش واسه مراقبت و زایمان
ولی هنوز نزاییدم😵‍💫😁

سوال های مرتبط