درداری خفیف شکمی که گاهی میاد و میره هم انقباض حساب میشه؟

۱ پاسخ

نه اگه شکمت سفت میشه مثل سنگ و مدام میگیره ول میکنخ انقباض

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وهفتم بارداری