خطرداره عزیز احتمال جداشدن جفت باشه چی
دستی ک بهت نمیزنن چون دوقلویی قطعاسزارینی
سزارینی هستی کاری ندارن باهات
منم چندروزپیش زایمان کردم بااینکه سزارین دوم بودم ولی اجازه معاینه دادم،رحمم بسته بود ولی سزارین اورژانسی شدم
خونابه خطرناکه حتما بروبیمارستان.شما دوقلویی صددرصد سزارینی کسی دست بهت نمیزنه واسه معاینه
سه انگشتی میرن توت😂😂😂😂با دکترت بحرف
منم هفته۳۶خون آبه دیدم رفتم معاینه کرد دهانه رحمم بسته بود با ان اس اتی گرفتن ازم
برو یه معاینه میکنن با ان اس اتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.