منم همینطورم
دیگه از لگد خبر نی
از این ب بعد منتظر کش و قوس دادن
کشیده شدن حرکاتش باش .
دیه جایی نداره ک مشت بزنه
اره منم همینجوریه نگران شدم
اره منم همینطور
نینی من ب زووور ب خودش زحمت میده ی تکون بخوره اونم در حد کش و قوس☹️🫤
جاشون تنگه برامنم همینه
پسر من ک اصن لگد نمیزنه فق وول میخوره🥲🤭
خب عزیزم جاش تنگ تر شده نمیتونه راحت تکون بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.