۸ پاسخ

منم همینطورم

دیگه از لگد خبر نی
از این ب بعد منتظر کش و قوس دادن
کشیده شدن حرکاتش باش .
دیه جایی نداره ک مشت بزنه

اره منم همینجوریه نگران شدم

اره منم همینطور

نینی من ب زووور ب خودش زحمت میده ی تکون بخوره اونم در حد کش و قوس☹️🫤

جاشون تنگه برامنم همینه

پسر من ک اصن لگد نمیزنه فق وول میخوره🥲🤭

خب عزیزم جاش تنگ تر شده نمیتونه راحت تکون بخوره

سوال های مرتبط