قربون دغدغه ات خواهر 😅
من یعنی میلیارد میلیارد پول داشته باشم پول به آیفون نمیدم ۱۳ گرفتم هیچی نصب نمیشه فقط کلاس داره دوسال پیش فروختمش کلا یه ماه دستم گرفتم بعد رفتم با پولش طلا گرفتم سود دهی بیشتر داشت برام هم کلاس داره وهم پس انداز عشق فقط طلا البته نظر شخصی منه ها
من ندارم باید داشته باشم تا ببینم این حجم پول دلو میزنه یانه
قطعا دلو میزنه ، قاب نارنجیشو بخر بجاش
فقی سیلور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.