شماهم سوزش معده دارید چیکارکنم کم شه یا کلا تز بین بره واقعا اذیتم

۸ پاسخ

قرص پنتوپرازول۲۰بخور به جز دارو با هیچی خوب نمیشه

من خیلی مقاومت میکردم قرص مصرف نکنم ولی دیگ این اواخر خواب نداشتم از رفلاکس معده دکترم لانسوپرازول داده دوروزه شبا راحت میخابم

بگو دکتر برات قرص ناشتا امپرازول بنویسه سریع خوب میشی

اره ماریس نمیشه کرد منیزیم ام جی یه ربع بعد غذا بخور دیگه نمیسوزه

طالبی بخورید کلی تغیر میده سوزش معده رو

ناشتا قرص پنتو مید ( ‌پنت امپرازول) بخور

عزیزم تو هفته ما عادیع دیگ باید تحمل کرد

هیچکاری نمیشه کرد😢😢

سوال های مرتبط

مامان دِلا😍 مامان دِلا😍 ۱۱ ماهگی