خانوما بستنی میشه بدم ب پسرم ؟؟؟

۱۰ پاسخ

🫤🫤🫤بچه تو خیلی دوس داری؟ همه چی تموم شد ب بستنی رسید؟ حداقل بگو آب میوه میوه های استوایی آخه بستنی ؟🙄🤔😂

نخیرالان زوده

بستنی قندش خیلی بالاس
من برادختر۵ساله م‌اومدم درست کنم ابمیوه شیرینو ریختم تو قالب
دیدچ چقددد بیمزه شده
اونجابود متوحه شدم به بستنی ها چقد شکر میریزن تامزه بگیره

من دو سه بار دادم

نه ندهههه

نه عزیزم

بستنی میهن باشید بز بده

نه هم قند داره و هم شیر
تا یکسالگی مجاز نیست

خیر عزیزم مجاز نیست چون لبنیاته برای بچه شش ماهه ممنوعه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان هلنا◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍ مامان هلنا◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍ ۱۲ ماهگی
مامان آرسام💜 مامان آرسام💜 ۱ سالگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۷ ماهگی
مامان 🩷Mahva🩷 مامان 🩷Mahva🩷 ۱ سالگی
مامان آرشا😍💙🩵💙😍 مامان آرشا😍💙🩵💙😍 ۱۶ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان آوینا🎀👼🏼 مامان آوینا🎀👼🏼 ۱۷ ماهگی