🫤🫤🫤بچه تو خیلی دوس داری؟ همه چی تموم شد ب بستنی رسید؟ حداقل بگو آب میوه میوه های استوایی آخه بستنی ؟🙄🤔😂
نخیرالان زوده
بستنی قندش خیلی بالاس
من برادختر۵ساله ماومدم درست کنم ابمیوه شیرینو ریختم تو قالب
دیدچ چقددد بیمزه شده
اونجابود متوحه شدم به بستنی ها چقد شکر میریزن تامزه بگیره
من دو سه بار دادم
نه ندهههه
نه عزیزم
بستنی میهن باشید بز بده
نه هم قند داره و هم شیر
تا یکسالگی مجاز نیست
خیر عزیزم مجاز نیست چون لبنیاته برای بچه شش ماهه ممنوعه
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.