خانوما میشه ب دخترم بستنی بدم

۸ پاسخ

نه به هیچ وجه تا دو سالگی نباید بهش بدی
هم بدغذا میشه هم اصلا خوب نیست
ما که هیچکس اینجا تو این سن به بچه بستنی ندادن

شکر و نمک زیر یک سال ممنوعه خود دانی گلم

نهههه اصلا تا ۲ سالگی

نه خودت درست کن بدون شکر و افزودنی

از موقعی که لبنیات مجاز میشع برای ۷ ماهگی
ساده باشه

کمی دادم

دیر و زودشو نمیدونم ولی دخترم همون ۷.۸ ماهگی بود اولین بار دادیم

نه زوده الان

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان آوینا🎀👼🏼 مامان آوینا🎀👼🏼 ۱۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۷ ماهگی
مامان 🩷Mahva🩷 مامان 🩷Mahva🩷 ۱ سالگی
مامان ابرا مامان ابرا ۱ سالگی
مامان فاطمه♡ مامان فاطمه♡ ۱ سالگی