بستنی بدم ب بچه ضرر داره

۶ پاسخ

در حد یه مک زدن دادمش

قند داره

بله خیلی زیاد

تاپیک سالگی نباید بدی ثعلب براش ضرر داره ثعلب ماده ای هست که داخل همه بستنی ها هست

معلومه ضرر داره

بله بله خیلی

سوال های مرتبط

مامان موفرفری😎 مامان موفرفری😎 ۱ سالگی
مامان 🩷Mahva🩷 مامان 🩷Mahva🩷 ۱ سالگی
مامان ماهلین🐤🎀 مامان ماهلین🐤🎀 ۱۰ ماهگی
مامان آرسام💜 مامان آرسام💜 ۱ سالگی
مامان هلنا◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍ مامان هلنا◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍ ۱۲ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان آوینا🎀👼🏼 مامان آوینا🎀👼🏼 ۱۷ ماهگی
مامان سلنا مامان سلنا ۱ سالگی
مامان آیسام مامان آیسام ۱ سالگی