صبح ناشتا قند گرفتم با دستگاه خونگی۱۰۹شد بنظرتون درس تشون میده

۲ پاسخ

من دستگاهم درست نبود
قندم رو ۱۰۹ نشون داد، ازمایش دادم ناشتا ۷۴ بودم
دکترم گفت همیشه یه مراعات عادی داشته باشم، لازم باشه ازمایش مینویسه برام

اونا ممکنه خطا داشته باشن زیاد من اصلا اعتماد ندارم به اونا

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد