۸ پاسخ

ناشتا ک خوبه بعدش گمونم زیاد

عزیزم بعد صبحانه اصلا درست نیست
برای ازمایش قند باید ناشتا باشی که از شما خیلی خوب بوده

خداروشکر ناشتات خیلی عالیه
برای من ناشتام 107؟

۱۵۷ خیلی زیاده اگه دو ساعت بعد گرفتی انسولین باید بزنی

برا من ناشتا 72 یعنی قندم پایینه؟؟

بلافاصله بعد صبحونه ؟دو ساعت بعد صبحونه باید بگیری

ناشتا خوبه برا من ناشتا ۱۱۰

لب مرزه یکمی ولی ناشتا عالیه

سوال های مرتبط

مامان پنـاه‌جانمـ🌿🫧 مامان پنـاه‌جانمـ🌿🫧 ۴ ماهگی
مامان نیلماه خانوم🌙 مامان نیلماه خانوم🌙 هفته سی‌وهشتم بارداری