امروز برو بهداشت
قدش 69وزن 9.300 بود خوب بوده؟

۹ پاسخ

عالیه گلم بچه تپله
میکائیل هم دقیقا ۶ ماهگی قدو وزنش همین بود،چشم نخوره ارسلان جون😍😘

ماشالا بچمون تپلیه چقدر

ماشالله عزیزم خدا حفظش کنه چ شیری میدی بهش

واقعا نمیدونم چرا بچهای ما انقد وزن نمیگیرن مگه ما شیرشو نمیدیم یا چی چرا اخه😂💔

ماشالله شیرخودتو میدی

بستگی به وزن تولدش هم هستش احتمالا ماشاالله اون موقع هم از 3 کیلو به بالا بوده

عالیه وزنش زیاده موقع تولد چقد بود

ماشالله،ولی یکم وزنش واسه شش ماه زیاده!!

خیلی وزنش زیاد نبوده😳

سوال های مرتبط