عالیه گلم بچه تپله
میکائیل هم دقیقا ۶ ماهگی قدو وزنش همین بود،چشم نخوره ارسلان جون😍😘
ماشالا بچمون تپلیه چقدر
ماشالله عزیزم خدا حفظش کنه چ شیری میدی بهش
واقعا نمیدونم چرا بچهای ما انقد وزن نمیگیرن مگه ما شیرشو نمیدیم یا چی چرا اخه😂💔
ماشالله شیرخودتو میدی
بستگی به وزن تولدش هم هستش احتمالا ماشاالله اون موقع هم از 3 کیلو به بالا بوده
عالیه وزنش زیاده موقع تولد چقد بود
ماشالله،ولی یکم وزنش واسه شش ماه زیاده!!
خیلی وزنش زیاد نبوده😳
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.