۲ پاسخ

من یه بار خوردم بچم گیج و بی حال شد
بعد که به دکتر گفتم گفت به خاطر قرص سرماخوردگی بوده

نه عزیزم مشکلی نداره اصلا
دکتر دختر من اون اولا که شیر میدادم میگفت غیر از قرص های هورمونی هیچ قرصی تو شیر اثر خاصی نداره چون من خودم قرص های سنگین میخوردم

سوال های مرتبط