۱۷ پاسخ

پستونک بده شیرخشک هم حتما بده آسایش خودت مهم تره باید جون داشته باشی بچه داری سخته منم مادرم و مادر همسرم دقیقا همینا رو میگفتن سر بچه اولم نابود شدم از ۱۱شب تا ۴ صبح جییییغ صبح زود هم بیدار می‌شد اجازه شیرخشک و پستونک هم نداشتم الان سر این بچم میبینم چقد پستونک خوبه چقدر شیرخشک کمک کننده اس
اصلا بهشون گوش نکن

وایی از منم روزها خوابه شبها اذیت میکنه

اونا همیشه دنبال اینن یه چی بگن. مادرشوهر من هنوزم که هنوزه میبینتم میپرسه فقط شیرخشک میدی بهش یا شیرخودتم میدی؟ بگم نمیدم شروع میکنه به کولی بازی وای بمیرم واسه بچم شیر مادر نداره، بگم میدم میگه اره بده شیرخشکم کم کن بچه گناه داره. یکی نیست بهشون بگه واقعا شماها فکر میکنین دلسوزتر از منه مادر به بچمین که همش دنبال اینین یه چی بگین

من که بچه اولم پستونک گرفت خیلی خوب بود راحت بودم ولی همون اول که له دنیا اومد تا چهل روز شبا نمیخوابید الان دخترمم پستونک رو وقتایی که خیلی خوابش میاد میگیره

میخوای شیر خشک و پستونک ندی که بچه عادت میکنه ولی خودت از پا می افتی من هنوز بچم به دنیا نیومده ولی رفتم بهترین مارک پستونک رو گرفتم که بچه بخوره حتی شده کم اما بچه ها رو آروم میکنه شیر خشک و مگه مادر شوهر پول میده که حرف میزنه
بعدم مادر اون بچه تویی نه بقیه برای این که مادر خوبی باشی باید حالت خوب باشه

عزیزم خواب نوزاد اینجوری رواله …شبایی هم ک نمیخوابه حتما به چیزی داره اذیتش میکنه …مثلا تو این روزای اولیه همون روده یا معدش ک خوب کار نکنه …البته بدن هرکی یجوره…پستونک هم ک صدا خفه کنه😅خیلی جاها ب کار میاد و منم استفاده میکنم …شیر خشک هم ک اوایل باید کمکی داد چون شیر مادر کافی نیست بازم اینم بستگی ب بدن شما داره …من ک خیلی تلاش میکنم شیرم زیاد بشه ینی از روز اول کم نیاوردم وگرنه کلا باید شیر خشک میدادم ..الان هم برا خودمو میدم هم خشک ..
موفق باشی🌹

منم دیشب تا صبح نخوابید صبحش یه جیغی راه انداخت دیدم پی پی کرده بعدش خوابید حالا من شیرمم کمه اینقد میگن شیر خشک نده خب بیچاره چی بخوره سیر شه بعد به منم میگن چطور نباید شیر داشته باشی سر این موضوع اینقد گریه کردم که چرا من شیرم کمه 🤦🏻‍♀️

زمان میبره تنظیم شه وقتی بیداره کاراتو بکن میخوابه تو هم بخواب

اتفاقا همه اینکارارو بکن اگ شیرت کمه سیرنمیشه شیرخشک بده،پستونکم عصای دستته

مادرشوهر منم هر وقت میگفت شیر خشکیش نکنی بیشتر بهش شیر خشک میدادم پستونکم دادم تا اونا باشن فضولی نکنن

آره پستونک ندم نمیخوابه. همش میخواد مک بزنه

حرف دیگرانم اهمیت نده یه به تو چه بگو و تمام

اخرشب بهش شیر خشک بده پستونکم موقع خواب بذار دهنش بگیر بخواب و دعا کن برا من 😁😁

گرفتن از پستونک فقط یکی دو روزه ولی الان واقعا نیاز به مکیدن دارن و اینجوری اروم میشه
روز و شب یاد دادن صبر میخواد عزیزم روزا مهم نیست خوابه یا بیدار نور خونه رو به هر نحوی بیشتر کن ببرش تو سایه افتاب شبا هم همینجور نور و کم کم کمش کن تا وقت خواب تاریک تا فرق شب و روز و بفهمه

من پستونک میدم بهش دکترش گفت برا کولیکش خیلی خوبه

اتفاقا پستونک خوبه کاش دختر منم میگرفت

عزیزم تا حدود ۲ ماهگی خواب نوزاد همینه روزا خوابه شبا بیدار

سوال های مرتبط