۳ پاسخ

بهتره از کم شروع کنید رفلاکس نشه دوساعت یبار۳۰سی سی چون شیرخشک سنگینه دیر هضمه، من دو‌. روز دیگه سه ماه تموم میشه هر دوساعت،۶۰ سی سی میدم همرو جذب می‌کنه خداروشکر وزنشو گرفته

من پسرم نود تا میخوره ولی نمیدونم زیاده یا نه

از خواب بیدار بشه مثلاً صبحا ۹۰ و شب موقع خواب
ولی بیشتر ۶۰تا درست میکنم

سوال های مرتبط