۷ پاسخ

دخترمنم 60تامیخوره ولی نمی‌دونم چرابعدواکسن شیشه نمیگیره گیج شدم دیگه

ولی خب اضاف وزن دارخ هپش دکتر میگفت نده ولی پسر من از اول بخور بود

دکترشبپرس

من شیر خودمم میخوره گاهی سی تا گاهی شصت تا

۶۰ تا

من ۲ماهگی۹۰تا

واکسنش زدم خیلی کم میخوره😪

سوال های مرتبط