۲ پاسخ

وازلین بهتر یکم بزن پشت گوشاش ویکس نزنی رگ گوشش و خشک میکنه دردسر میشه واست

کرم ویکس بگیر بزن پشت گوشش خوب بشه فوری

سوال های مرتبط

مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱۰ ماهگی