میشه لطفا نظر بدید

#فرزندپروری#شیرخشک#کودک

تصویر
۳ پاسخ

دختر منم همینجوری بود کلاس بازی ثبت نامش کردم اولش مثل شما بود بعد کم کم درست شد جلسه چهارم خودش میرفت دیگه

دختر منم اوایل اینجوری بود جای غریبه هم میرفتیم ادم بزرگ باهاش حرف میزد گریه میکرد یمدت همش بردمش اینور اونور.بعد یجایی میریم همش ب حرفش میگیرم مثلا میگم ب خاله بگو اومدنی با گربه بازی کردیم یا قاقا خریدیم دختر من فقط از ادم بزرگا خجالت میکشه وگرنه با بچه ها خوبه اونم کم کم یخش اب میشه ولی درکل خیلی خجالتیهه خودت باید تو جمع خیلی باهاش حرف بزنی احساس تنهایی نکنه و بتونه با بقیه حرف بزنه ارتباط بگیره

دلانا هم خیلی ب من وابسته اس میره بازی میکنه هر چنددقیقه میاد چک میکنه خونه هستم یا نه صدام میکنه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌸🎀 مامان ماهلین🌸🎀 ۲ سالگی
مامان دوقلو ناز🩷🩷 مامان دوقلو ناز🩷🩷 ۱ سالگی
مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی