من ۸ روزه گرفتم از اول جایزه ندادم چون شرطی میشن و بد عادت عوضش روز چهارم چون جیش و پی پی کرد دستشویب جشن گرفتیم یه شمع رو شیرین عسل همین بعد یک هفته اموزش و یاد گیری بهش گفتم وقتی جیش و پی پی رو کامل یاد گرفتی و گفتی میبرمت استخر توپ چون خیلی دوست داره داره همکاری میکنه
من اصلا جایزه ندادم از اول 🫤
نه وقتی الکی گفت بهش نده
بذا یاد بگیره قانون رو
دخترمن اول میگیره بعد میره
من این داستان رو با پی پی دارم اصلا نمی تونه پی پی کنه رو توالتش می شینه جایزشو می گیره ولی کارشو نمی کنه موفق نشدم پی پی رو کاری کنم
خطا نمیده جیششو وقتی داشته باشه میگه
جایزشم میگیره
وقتی نداره هم الکی میدونه سمت دسشویی برای اینکه خوراکی بگیره
دوست ندارم دروغ بگو بشه
😂😂😂😂تو روحش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.