۷ پاسخ

من ۸ روزه گرفتم از اول جایزه ندادم چون شرطی میشن و بد عادت عوضش روز چهارم چون جیش و پی پی کرد دستشویب جشن گرفتیم یه شمع رو شیرین عسل همین بعد یک هفته اموزش و یاد گیری بهش گفتم وقتی جیش و پی پی رو کامل یاد گرفتی و گفتی میبرمت استخر توپ چون خیلی دوست داره داره همکاری میکنه

من اصلا جایزه ندادم از اول 🫤

نه وقتی الکی گفت بهش نده
بذا یاد بگیره قانون رو

دخترمن اول میگیره بعد میره

من این داستان رو با پی پی دارم اصلا نمی تونه پی پی کنه رو توالتش می شینه جایزشو می گیره ولی کارشو نمی کنه موفق نشدم پی پی رو کاری کنم

خطا نمیده جیششو وقتی داشته باشه میگه
جایزشم میگیره
وقتی نداره هم الکی میدونه سمت دسشویی برای اینکه خوراکی بگیره
دوست ندارم دروغ بگو بشه

😂😂😂😂تو روحش

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو🐥 مامان شازده کوچولو🐥 ۲ سالگی
خوشگلاااای من خبر خوب

پسرم دیروز گفتم که ....
امروز از صبح هر دو ساعت میبرمش دستشویی جیش می‌کنه اما خودش نمیگه البته فکر کنم من خیلی عجله دارم 😂😂😂
ولی پی پی شو وقتی تو شلوارش کرد اومد گفت جیش دارم که من فکر کردم واقعا میخواد جیش کنه شلوارشو کشیدم دیدم دستشویی کرده
برای این که خودش بگه جیش دارم چکار باید بکنم ؟!
آخه الان هر دو ساعت خودم میبرمش دستشویی باهاش هم حرف میزنم توضیح میدم

دعا کنین آسون باشه خیلی استرس دارم هیچ جاهم نمیتونم برم 😩
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی
مامان آیسان مامان آیسان ۲ سالگی
مامان بنیامین و تودلی مامان بنیامین و تودلی ۲ سالگی