۱۶ پاسخ

واقعا متاسفم مادرشدن ازخودگذشتگیه نه خودخواهی

مادر شدن یعنی همین دیگه نعمت خداس‌ اینطوری نگو
بنظرم شیر دادن به کسی ک از گوشت و جون توعه یه تجربه ی قشنگه
حالا باز نظرات متفاوته ولی من چون بچه اولم هست دوس دارم شیر خودمو بخوره اتفاقا وقتی شیر مادر بخوره خیلی بهتر و مفید تره برای بچه

همه دعا میکنن ضیر داشته باشن بتونن شیر خودشونم بدن به بچه
شیر مادر مثل دارو میمونه براش
خدایی نکرده اگه مریض بشه شیرمادر بهتره براش
بچه هایی که شیرمادر نمیخورن انگار ضعیف ترن یمقدار

عزیزم شیر دوش برقی بخر تند تند بدوش بده بخوره کنارش کیسه ذخیره شیر بخر فریزر کن

من شیرخودمم میدم شیر خشک هم میدم وخودم دیسک کمردارم خیلی سختمه ازیه طرف هم نمیتونم برنج اینا چیزای دیگه بخورم که بچم ازشیرم یبوست نشه گرسنه میشم اما بازم نتونستم دلم نیومد ازشیرم محرومش کنم چون یه ماهه شیرموخورده عادت کرده بهش طفلی بچم🥹

ای جان درکت میکنم گلم ولی بهترین حسه دنیا همین شیر دادن به بچه است وقتی با تمام وجودش تورو میخواد وقتی تنها منبع آرامشش همین چسبیدن به سینه وشیر مادره خواهشا ازش دریغ نکن طفلی گناه داره تو که از خودت گذشتی و باردار شدی و به خودت صدمه زدی تا بچه ات بدنیا بیاد الان بهترین کار و بازم انجام بده قربونت

فدای سرت
بعضیا دوست ندارن دیگه
نمیفهمم چرا سرزنش میکنید اصلا شما چیکاره اید؟؟!!
مگه پرسید که شیر ندم مادر بدی میشم؟!
منم دخترم شیرخشک میخوره
اوایل وقتی سینمو میزاشتم دهنش حس خوبی که باید بهم دست بده نمیداد
از خودم بدم میومد
افسردگی گرفته بودم دست خودم نبود
تا عفونت بخیه گرفتم و انتی بیوتیک مصرف کردم شیرم خشک شد
بچه ایی که شیشه شیر بگیره خیلی سخت سینه ی مادر رو میتونه بگیره
تو بیمارستان یواشکی بهش شیشه شیر بدین
ولی پیشنهاد میکنم ده روز اول شیرخودتو بده خیلی خاصیت داره براش

با همسرت صحبت کن بگو من دوست ندارم اگه قبول نکرد تو بیمارستان شیشه بده دیگه سینتو نمیگیره
به حرف دیگران محل نکن بچتو شیر خشکی کن چون اول از همه خودت مهمی

گناه داره اون بچه نیاز داره ب شیرت برا سلامتی بچه ات

منم تا چهلمش شیز میدم میخوام بعد قطع کنم

اگه بتونی شیر خودت بدی تا چند ماه اول خیلی بهتره بعدش شیر خشک بده

تا ده روز اول و بده بخاطر خواص شیر مادر بعد بگو سینم درد میکنه یا بچه شیر منو میخوره بد خلقی میکنه شیرخشک بده

منم اصلا دوست ندارم ولی تا ده روزش بشه میدم بد دوباره قطش میکنم
شیردادن خیلی اذیت کننده و خسته کنندس

برعکس همسر من میگه شیرخشک بده خودتو اذیت نکن من میحام شیرخودمو بدم نمیگیره

تجربه کنی میفهمی چ حس خوبی داره 😁

گناع داره کاش شیر خودتو بدی

سوال های مرتبط