به این تب سنج نیم درجه اضافه کنم؟

تصویر
۲ پاسخ

منم از این دارم همون درجه رو حساب میکنم فک کنم دقیقه

من هرچی میزنه همون در نظردارم چبزی اضافه نمیکنم .وقتی میزنه۳۸واقعا پسرم تب داره .۳۶.۳۷نداره

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو 🩵👶 مامان سید کوچولو 🩵👶 ۱۳ ماهگی