۱۱ پاسخ

من دوتا زاییدم اصلا جیغ نزدم🫤جیغ زدن باعث بسته شدن عضلات رحم میشه فقط باید دم‌وبازدم کنی بجای جیغ

من که اصلا جیغ نزدم چون تمام انرژی تو میگیره هیچ عضلات تم سفت میشه ولی خب دیگه از پنج سانت باید با ماما همراهت تمرین زور زدن کنی که قشنگ باز بشه بعدم که بری رو تخت زایمان ستا زور لازمه تا زایمان کنی ستا که میگم ستا پدر مادر دار و درست اشتباه زور بزنی فقط خودت فشار الکی تحمل کردی اصلا بچه جلو نمیاد

من سر دخترم دو سانت بازشده بودم زمین و زمانو بهم دوخته بودم انقد ک دردداشتمو جیغ میکشیدم وحشتناک بود اصلا دم و بازدم یادم رفته بود و..‌.شکر خدا آخرش سزارین شدم

من خودم دو سانت باز بود دهانه رحمم بعدش امپول فشار زدن بهم تا چها پنج سانت قابل تحمل بود
بعدش دکتر کیسه ابمو پاره کرد دیگه دهانه رحمم هی بیشتر باز میشد
من خود درد باز شدن رو تحمل میکردم ولی دکتر دستشو میبرد برای معاینه خیلی جیغ میزدم دردم میومد
کلا زایشگاه رو گذاشتم رو سرم🤣🤣 کل پروسه از امپول فشار تا زایمان سه ساعت و چهل دقیقه زمان برد

چهار پنج سانت دیگه درد شدید میشه...جیغ نزدم من باید انرژیت رو برای زور زدن نگهداری

من دو روز درد کشیدم ولی جیغ نزدم

برامنم بعداز۴سانت سخت شد تقریبا دوسه ساعت بعدش بدنیااومد خیلی سخت بود من که جیغ و گریم اونجارو برداشته بود

به اون حد نرسیدم قابل تحمل بود

من درد طبیعی رو تا ۶سانت کشیدم خیلی بد بود از ۴سانت فک کنم دیگ خیلی شدیده من ک مردم فقط

بعد از 4 سانت شدید شد دردا
و سه ساعت طول کشید تا بچه بیاد

سوال منم هست 🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط