هیچی دیگه باید صبر کنی و امیدوار باشی بزرگ بشه حساسیتش بر طرف بشه... شیر خشک اگر میدی مدل خاصی داره شیر خودت رو اگر میدی پروتیین گاوی مصرف نکنی
الان باید رعایت کنی، حتی بعد شش ماه غذای کمکیش هم باید با شیرخشک مخصوص درست کنی، بزرگ بشن برطرف میشه
درمان نداره اگه شیرخودتومیدی ک رژیم سفتوسخت داره اگه شیرخشکیه ک بایدشیرخشک مخصوص بدی
دخترمنم داره من هم شیرخودمومیذم هم شیرخشک کمکی رژیم دارم شیرخشکشم مخصوصه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.