بنظرم تا سنگین تر نشدی بشور
من یه هفته مونده شستم وساکموبستم
من همرو شستم گذاشتم تو کاور بنظرم از الان بشور چپن وزنت میره بالا دیگه نمیتونی
من تازه یه روزه شستم و اتو کردم قراره بچینم
اگه میتونی زودتر انجام بده
هفته های بالاتر سختت میشه
من و باباش ک دلمون طاقت نیاورد امروز شستیم 😀😁😁😁😂مثلاقرار بود ۳۵هفته بشورم
هرچی زودتر بشوری بهتره چون سنگین میشی
من دیروز شستم و چیدم تو کمدش ولی ساک زایمان نبستم هنوز
الان وقت خوبیه بسلامتی بشور خیالت راحت یشه تا سنگین تر هم نشدی چه بهتر
من هفته قبل شستم و ساکمم بستم🤗
من ۳۴شستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.