والا من سمت هفت تیر اون سمتا داشتیم رد میشدیم یهو چشمم خورد خریدیم نه اینکه فصلش نیست سخت پیدا میشه
سلام بچه ها خوبین
من آنلاین شاپ دارم
انواع لباس خونگی لانگ تیشرت باکسی شلوار گیاهی لباس زیر و کیف و شال رو با کمترین قیمت موجود میکنم
میشه عضو کانالم بشین توی روبیکا؟
به این آیدی پیام بدین بهتون لینک میدم
ممنونم
@mordad275
توی روبیکا هستم
💚💚💚💚💚💚💚💚
یه مغازه هست تو سلمان فقط کدو داره ...شنیدم تو هایپرمی هم بسته بندی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.