۳ پاسخ

والا من سمت هفت تیر اون سمتا داشتیم رد میشدیم یهو چشمم خورد خریدیم نه اینکه فصلش نیست سخت پیدا میشه

سلام بچه ها خوبین
من آنلاین شاپ دارم
انواع لباس خونگی لانگ تیشرت باکسی شلوار گیاهی لباس زیر و کیف و شال رو با کمترین قیمت موجود میکنم
میشه عضو کانالم بشین توی روبیکا؟
به این آیدی پیام بدین بهتون لینک میدم
ممنونم
@mordad275
توی روبیکا هستم
💚💚💚💚💚💚💚💚

یه مغازه هست تو سلمان فقط کدو داره ...شنیدم تو هایپرمی هم بسته بندی داره

سوال های مرتبط

مامان گومبولی♡ مامان گومبولی♡ ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی
مامان مهیار🧒مانیار👶 مامان مهیار🧒مانیار👶 ۱۱ ماهگی