چهارماهگی تب زیاد نداره .من که به موقعه استامنیفون دادم خدارو شکر تب نکرد. نگران نباش
چهارماهگی برای دختر من خیلی سبک بود
سلام بچه ها خوبین
من آنلاین شاپ دارم
انواع لباس خونگی لانگ تیشرت باکسی شلوار گیاهی لباس زیر و کیف و شال رو با کمترین قیمت موجود میکنم
میشه عضو کانالم بشین توی روبیکا؟
به این آیدی پیام بدین بهتون لینک میدم
ممنونم
@mordad275
توی روبیکا هستم
💚💚💚💚💚💚💚💚
قلبانش انشالله همینجور باشه
داروشو ۱۰ دقیقه قبل ساعتش بده خدابخاد هیچیش نمیشه
ماشااله تپله
چند کیلوئه
چند کیلوش بود گلم 😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.