۶ پاسخ

چهارماهگی تب زیاد نداره .من که به موقعه استامنیفون دادم خدارو شکر تب نکرد. نگران نباش

چهارماهگی برای دختر من خیلی سبک بود

سلام بچه ها خوبین
من آنلاین شاپ دارم
انواع لباس خونگی لانگ تیشرت باکسی شلوار گیاهی لباس زیر و کیف و شال رو با کمترین قیمت موجود میکنم
میشه عضو کانالم بشین توی روبیکا؟
به این آیدی پیام بدین بهتون لینک میدم
ممنونم
@mordad275
توی روبیکا هستم
💚💚💚💚💚💚💚💚

قلبانش انشالله همینجور باشه
داروشو ۱۰ دقیقه قبل ساعتش بده خدابخاد هیچیش نمیشه

ماشااله تپله

چند کیلوئه

چند کیلوش بود گلم 😢

سوال های مرتبط

مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۳ ماهگی
مامان 𝔇ℑ𝔄ℜ مامان 𝔇ℑ𝔄ℜ ۱ سالگی
مامان مارشمالـو 🧸🩷 مامان مارشمالـو 🧸🩷 ۱ سالگی