۸ پاسخ

عزیزم شیر خشک میدی شما

ماشالا قد تولدش چقد بالا بوده😍👍🏻

این تب سنجا حتما زیر بغلیه؟

چ‌قدش بلند بوده موقع تولد😍😁‌.
خیلیم عالیه عزیزم؛خدا حفظش کنه.
امیدوارم راحت باشه براش

واکسن دو ماهگی برای دردش چند قطره استامینفون بدیم

دقیقا بچه من 😂😍

آره خوبه عزیزم منم امروز بردم ۸ کیلو قدهم ۶۷ بود

خوبه

سوال های مرتبط

مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۳ ماهگی
مامان ملکا💕 مامان ملکا💕 ۱۴ ماهگی
مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حامی💙 مامان حامی💙 ۱۲ ماهگی
مامان نورا🎀🍭 مامان نورا🎀🍭 ۶ ماهگی
مامان دلـ❄️ـوین مامان دلـ❄️ـوین ۶ ماهگی