ب وقت واکسن چهار ماهگی🥴🙃🤱

تصویر
۶ پاسخ

وای من هفته بعد دارم غصه ام گرفته

انشاالل به سلامتی عزیزم

به سلامتی منم پسرمم دیروز بردم واکسن ۴ماهگی زدن

انشاءالله که بدن بچه ات مقاوم باشه بهش سخت نگذره

ببخشی گلم اومدم زیرتاپیکت سیسمونی آنلاین دارم باقیمت مناسب و باورنکردنی فعالیت هم روبیکاوهم واتساپ خوش حال میشم یه سربه سیسمونی عسل جونی من بزنید 🥺🥺🥺
زودی بیاتاجاواسه عضوشدن داریم 😍😍😍🏃🏃🏃

انشالله بسلامتی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان ملکا💕 مامان ملکا💕 ۱۴ ماهگی
مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۳ ماهگی
مامان 𝔇ℑ𝔄ℜ مامان 𝔇ℑ𝔄ℜ ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان ریزه میزه مامان ریزه میزه ۶ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی