۷ پاسخ

واس منم ۲هفته عقبه دکتر سونو گفت مشکلی نداره طبیعیه جنینای ایرانی اصولا قد کوتاه سر بزرگ دارن

ببین منم این نگرانی رو خیلی داشتم
طول fl
با دور سر جنین یا قطرش هست نمیدونم همچین چیزی

از دکتر خودم پرسیدم خیالم راحت نشد رفتم از دوتا پریناتولوژیست هم پرسیدم
گفت اینا اصولا باید باهم فرق داشته باشن
مخصوصا وقتی دیگه وارد ماه نهم شدی
دوم اینکه این استاندارد های نوشته شده بر حسب جنین های اروپایی هست نه ایران
یعنی خیلی راحت من با سه تا پزشک صحبت کردم هر سه تا گفتن کامل عادیه
نه قدش کوتاه
نه نامتوازن داره رشد میکنه

شاخص قد هست
ارثیه عزیزم
خودتو همسرت اگه قدتون بلند نیس طبیعیه

من رفتم سونوی رشد والافقط ی چی پرسیدم نرماله گفت همه چی خوب حال پسرتم خوبه حالاین دورشکم دورران طول ران چیه من نمیدونم بخدا

بچه ها به چه چیزایی توجه میکنینا🫤
همه رو بسپارین به خدا بعدم پزشک
دیگه وارد جزئیات نشین که خودتونم اذیت نشین

طول استخوان ران
مربوط به قد نی نی هست
از دکترت سئوال نکردی ؟!

طول رانه/ احتمالا یکم قدش کوتاه باشه

سوال های مرتبط