هیچ اطلاعی ازآمپول روگام ندارم هزینه ش چقدرمیشه کسی میدونه؟

۷ پاسخ

آزاد قبل سری اول گرفتم ۲/۲۰۰
الانم یکی گرفتم گذاشتم کنار واسه روز زایمان ۲/۱۷۵

من آزاد گرفتم ۲/۵۰۰

عزیز بگو دکترت تو برگه بنویسه و مهر بزنه برات بعد برو داروخانه هلال احمر با ۱۰۰تومن میخری ولی ازادش بالای ۲ میلیون تومنه

اگه آزاد بگیری بالای ۱۸۰۰ هست اگه با بیمه بگیری ۱۷۴ میشه

با بیمه تامین رایگان

یکو خورده ایه فککنم من چن ماه پیش زدم احتمالا دوباره باید بزنم

من با بیمه تامین اجتماعی گرفتم نزدیک ۲۰۰ تومن شد

سوال های مرتبط

مامان لیا جوون مامان لیا جوون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلینم🌙💛 مامان ماهلینم🌙💛 هفته بیست‌وهفتم بارداری