پاراکید هم شربت داره هم قطره فکر کرده شبتو میگی
اگه قطره باید دو برابر وزنش بدی اگه شربت باید به سیسی بدی
چرا خیلی زیاده
ببین قطره با شربت فرق داره شاید منظورش شربت بوده.شربت و باید بیشتر بدی
به نظرم از دکتر داروخونه بپرس
خطرناکه یکی از مامانا بچش ۶ کیلو بود سه سی سی داده بود بچه حالش بد شده بود
عزیزم اون منظورش شربت بوده
عزیزم قطره رو دو برابر وزنش بده
ولی اگه دیدی شب تبش رف بالا حتما شیاف استفاده کن چون مال پسرم هیجوره با قطره نیومد پایین ی بار شیاف گذاشتم تموم شد دیگه تب نکرد
عزیزم میشه قد دخترتونو بپرسم اگه دوس داشتین بگین؟
قطره پاراکید ۰/۱ وزن تقریبا ۱/۵ سیسی
شربت پاراکید نصف وزن ۶/۵ سیسی
احتمالا منطورش شربت بوده چون تو این سن دیگ قطره خیلی اثر نمیکنه
حتما اشتباه شنیدی دختر من ۱۴۳۰۰ بود گفت از یک سی سی یه خورده کمتر بده پاراکیدو
اوخدا چ نازه
بهداشت غلط کردچه خبره دوبرابروزن بایدداد
اگه شربت هست شش سیس بده اگه قطره هست سیزده قطره بده
دوبرابر وزنش بده ۶ تا زیاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.