۲ پاسخ

سلام تو بیمارستان دیدم به بچم کافئین میزدن برا اینکه سرحال باشه منم چندباری تو شیردهی خوردم مشکلی نداشته

سلام نه کافئین خوب نیست برای نوزاد

سوال های مرتبط

مامان هانا 😍🥰 مامان هانا 😍🥰 ۱۵ ماهگی
مامان یسنا و حسنا مامان یسنا و حسنا ۲ ماهگی
مامان ستیلا خانوم🩷 مامان ستیلا خانوم🩷 ۳ ماهگی