😑😐خدایی این چه کاریه ببخشیدا ولی دیگه آدمی ک درس نخونده هم میفهمه ...قربونت برم سونوی زیاد برا بچه خیلی بده بین هر سونو کم کمش باید دو هفته بگذره تازه شما س هفته پشت سرهم رفتی
هر س هفته هم خوب بوده دیگ هفته ب هفته ی چیزی تو رحمت اضافه شده صبر کن نه ده هفتگی برو بعد اگر خدای نکرده تشکیل نشده بود استرس بگیر الان همین سونو و استرس و فکرای بد برا کوچولوت سمه نگران نباش خیلیا اینطوری آن بخدا و بچه هاشون سالمه لطفا توی بارداری صبور باشین
ده هفته که شدی برو سونو. نگران نباش. بعضی سونوها قدیمی هستن و باید سن بارداری بیشتر باشه
نگران نباش ۸ هفته و چند روز برو
من ۶ هفته و دو روز رفتم گفت برو دو هفته دیگه بیا ۸ هفته و دو روز رفتم گفت قلبش خوبه
الان چند هفته ای؟
نه تا۱۰هفته صبرکن قلب تشکیل میشه
اصل سونو قلب ۸هفته به بعده. دکتر میگفت اصلا قبل ۸هفته نرین سونو. شماهم برو پیش دکترت وببین چی میگه شاید گفت یکم صبر کنی وبعد یک هفته بری دوباره سونو
واااای چرا اینکار میکنی
هی سنو هی استرس.... الکی
هفته8 ب بعد سنو نه این دوره
عزیزم قلب جنین تا ۹ هفتگی باید صبر کنی یا یک جایی برو که دستگاه سونوش خوب باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.