۶ پاسخ

برا مام زده ۱۶ میلیون 😑الکی اینجوری میکنن که بریم دولتی زایمان کنیم

ازکجا نگاه میکنید چطورمیفهمین طرح ۲ هستین یا یک

خب شماچرانمیری دولتی سزاربن رایگان

ما طرح دو هستیم. توی جدولش زده تا سقف ۳۰ تومن میدن

سلام عزیزم منم بیمه آسیا هستم ولی تو تعرفه زده 50میلیون بستگی به تعرفه خودتون داره فکر کنم

اره عزیزم من بیمه آسیام. پارسال زنگ زدم بیمارستان گفت هزینه زایمان ۲۵ تومن. آسیا هم ۱۵ میداد و من فقط ۱۰ تومن از جیب میدادم
امسال هزینه زایمان شده ۷۵ ولی بیمه آسیا همون ۱۵ تومن رو میده و من الان مجبورم ۶۰ تومن از جیب بدم
کاش پارسال میزاییدیماااا😅

سوال های مرتبط