۲۲ پاسخ

حق بیمه چقدر میدی واسه ما هم چند تا سقف داشت من طلایی رو انتخاب کردم که بدون سقف بود حق بیمه هم نفری یک و نیم میدیم

واسه من ۱۵ تومن
باز برای شما خیلی بهتره

برای ما ۵۰ تومن
ولی میخوام برم دولتی

خداروشکردکترمن زیرمیزی نمیگیره

بازبرای شماخوبه ک مال من ۱۷تومنه😐

من بیمه آسیا سقف ۵۰ تومن هستم بیمارستان نیمه خصوصی هزینش ۳۵ تا ۴۰ با اتاق عمومی بیمارستان هم گفت باید ۱۵ بدین خودتون یعنی عملا بیمه ۲۰ تومنشو میده خیلی رو سقف بیمه هاتون حساب نکنین اونا فقط موقع پول گرفتن این قول هارو میدن موقع پرداخت هیچی

من دکترم گفت بیمارستان ارمان زایمان انجام میده
بیمارستان پرسیدم گفت شکم اول زایمان، بیمه قبول نمیکنه
پولو پرداخت میکنی فاکتور میبری بیمه

من که ۱۰ تومنه سقفش ، خیلی مسخرس از پارسال تاحالا همه چی ۲ ،۳ برابر شده ولی بیمه همچنان همونه

من امسال نذاشتم همسرم من و بیمه تکمیلی کنه چون صرف نمی‌کرد ۳تومن برای زایمان میداد 😐😐😐😐😐

منم ۲۵/:

۴۲تومن🤣
۲۰تومنش آنلاینه ۲۴تومنو هم میدیم بعدا خدا داند کی برمیگردونن🫥

برا ما ۱۵ میلیون میداد به شوهرم گفتم برو کنسلش کن بدرد عمشون میخوره اون ۱۵ تومن .من که میخوام برم بیمارستان دولتی زایمان کنم تکمیلی بدردم نمیخوره

مال منم ۴۰ تومن تازه جزو بیمه های خوب و تعهد بالاس

ما پنج ماهه بیمه تکمیلی کردیم ...سقف بیمه فکر کنم تا ۴۰ تومن...هر چند من به امید خدا نمیخوام سزارین کنم ولی پرسیدیم گفتن باید یک ماه قبل اینکه باردار میشدید بیمه میکردین ...هزینه بیمارستان نمیدن

۲۰تومن☹️

من 4.500😂😂😂توخونه زایمان کنمم بیشترمیشه😅

سلام زیبا
بستگی به بیمه تکمیلیتون داره🌿

منم ۲۵😔حتی نصف مبلغ هم نیست

واسه من فک کنم همسرم‌گفت۳۰ دیگه نمیدونم

واسه من ۴۰ تومن

عزیزم بیمه فقط هزینه بیمارستان و میده نه زیر میزی دکتر و

واسه من ۲۰ تومنه
خیلی کمه

سوال های مرتبط