۵ پاسخ

خودشم سونو داره توی مطبش

برو پیش پیشگاهی دکتر خوبیه هروقتم زنگ بزنی جواب میده از اینستا هم سوال داشتی بپرسی جواب میده البته الان بستس اینستا نمیشه منشیش هم خوبه من اونسری ی ماهه باردار شدم الان طبیعی باردار شدم بازم میرم پیشش

من مقیمیان میرم فعلا خبری نیس

دکترمحتسبی تو چهاراه طالقانی خیلی تعریفش میکنن اقاهس دستیارش زن

من زیر نظر اسماعیل بیگی هسم مطبش هم فردیس هم عظیمیه ولی فعلا باردارنشدم

سوال های مرتبط