۲۲ پاسخ

نه من میدم بش

خودش بخوادبخوره هر ده دقیقه ی قاشق میزاره دهنش.خودم میدم

پسرم خیلی وقته خودش میخوره اصلا یادم نمیاد کی بهش غذا دادم

من میدم اونم یه لقه میدم میره بازی بر میگرده با داد بیداد اطلا هواسش به غذا نیست

آبگوشت وبرنج خودش میخوره ولی اگه غذا سوپ واش باشه خودم میدم درست نمیتونه بخوره اونارو

خودم میدم بزاری جلوش خودش نمیخوره مگر غذایی باشه که خیلی دوست داشته باشه اونم دو. قاشق بقیه رو من بایدبدم که اونم خیلی وقتا خیلی کم میخوره

وقتی خودش میخوره خیلی کم میخوره..خودم میدم انقدر خودم دادم..مهمونی هم میریم میگم مامان تو بده بخورم

خودش بخوره دو سه قاشق بیشتر نمیخوره. پس خودم بهش میدم

خودش بخوره یکی دو قاشق مجبورم بهش بدم

خودش از ۲سالگی

اگه خودش بخوره در حد چند قاشق میخوره برا همین خودم‌بهش میدم اما خب باز طول میده

خودش میخوره هم دختر ۴سالم هم ۲سالم
اصلا از دست هیچکس نمیخورن

وای پسر من جون ب لب می‌کنه تا خودش بخوره خودم میدم بهش

روزی یک وعده غذا میخوره من بهش میدم سه چهار قاشق اسیرم کرده انقد میگم غذا بخور لاغره

جفتش.. خودش میخورد تازگیا قهر کردن یاد گرفته نمیخوره من میدم بهش

هر دو هم خودش میخوره هم من میدم بهش اگه سر میز بشینه 😁

خودش که میتونه بخوره ازبس اروم میخوره خودم بهش غذا میدم

خودش میخوره

رستا خودش میخوره

طو‌ این سن باید‌خودش بخوره

یه وقتا میگم خودم بخورم یه موقع هام تا ما بهش ندیدم نمیخوره

خودش میخوره

سوال های مرتبط