۱۴ پاسخ

اصلا کورتاژ نکن .چسبندگی رحم میاره .منم همینجوری شدم دکتر برگه نوشت رفتم بیمارستان با قرص سقط کردم .دکترم فقط میگفت کورتاژ نکن

بعد۱۰ روز فقط ۲ روز رشد داشته مال منم همین بود متاسفانه .موندنش برات ضرر داره .دکتر اصولا میگه شیاف رو قطع کن و منتظر باش اگه خودش خونریزی کرد و سقط شد ک هیچ اگرم نه که دارو میده بهت.

چرا گورتاژ تازه 6 هفته ای تا 8 و گاها 9 هفته ممکنه قلب جنین تشککیل بشه

احتمالا ایست قلبی کرده چون ضربان قلب رو نوشته رویت نشد😓

عزیزم منم مثل توام الان از نه هفته هم گذشت قراره دوباره سونو بدم دعام کن انشالله توهم دلت شاد شه

میخوای یه هفته صبرکن بعدبرو سونوانشالله ک باخبرخوش بیای

به نظر من صبر کن تا به خونریزی نیفتادی کاری نکن ،،عجله نکن تا خدا هست برگی از درخت نمیفته،،عجله نکن منم مثل شماست وضعیتم،،درکت میکنم کاملا

برای من وقتی بعد ۱ هفته سونوگرافی رو تکرار کردم جنین کوچیک تر شده بود که سقط کردم. به نظرم زوده عجله نکیند. من به خونریزی افتادم بعد رفتم بیمارستان چون اگر مشکل دار باشه به مرور به خونریزی میافتید

کاش سونوهارو ی جا انجام میدادی
ی هفته دیگ صبر کن همین جای آخری ک رفتی دوباره برو انشالله که صدای قلبشو میشنوی

طی ده روز باید رشد میکرده، جنین رشد نکرده حتما سونو هاتو ببر پیش دکترت ترجیها کورتاژ نکن

فک میکنم تو شش هفته رشدش متوقف شده متاسفانه

زوده عزیزم

وااااا نه بابا
زود رفتي واسه قلب
لاقل دو هفته اي صبر كن

اینم سونوی امروز بعد از ۱۰ روز

تصویر

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری