۸ پاسخ

دختر جاریم تیچر زبان تدریس میکنه میگه رستا رو پایان ۴ سالگی بیار

گروه دور همی مامانای تهرانی (شرق تهران بهتر) برای گردش و روزمرگی خواستین به بله پیام بدین
celinemelorin

من از یکسالو ۸ ماه میبرم( کلاس زبان مادرکودک) واقعا راضیم. گلدن تایم دوزبانه کردن زیر سه ساله

نمیدونم ولی انگار الانم میتونن یاد بگیرن چون دختر من اعداد تا ۱۰ یا عالمه حیوون.‌‌رنگارو کامل...اعضای بدنشو کامل....سلام تشکر و بله و خیر و چندتا شعرم بلده فقط بادیدن برنامه کودک...فک میکنم الانم ذهنشون باز باشه...ولی کلاسو نمیدونم

دختر من ۷ ماه داره میره خیلی راضیم

پسر من خودش فیل و ببعی . گربه به انگلیسی برنامه گذاشتم یاد گرفت

کلاس پنجم به بعد

من شش ماه هست کلا فقط انیمیشن انگلیسی میزارم براش یعنی کل این شش ماه تابحال یک انیمیشن فارسی ندیده، یکم بزرگ بشه کلاس میبرمش اما هنوز نمیدونم چند سالگی باید بعد تحقیق کنم

سوال های مرتبط