من بیصبرانه منتظر اومدنتم عروسکم دخملم
دارم روزا رو میشمرم
🩷🩷🩷
۱۴۰۵/۲/۲۹

تصویر
۱۰ پاسخ

عزیزم علائم و ویار چی داشتی؟

زهرا خانم مبارکه سیسمونی خریدن خوش میگذره 😍😍انشالله ‌به سلامت به دنیا بیاد ‌و

مبارکه.چقد گرفتن اینا

مبارکت باشه گلم ب شادی

عزیزم اینارو جدا جدا خریدی؟

عزیزم الهی چه سیسمونی نازی عزیزم میشه بگی چه علائمی داشتی

مبارکه عزیزم چند گرفتی اینارو

چندماهه اقدامم ولی باردار نمیشم

مبارک باشه عزیزم میگم پشت لحافت استریش منظورمه سفیده ؟یا کرم هم رنگ خودش

برای منم دعا کن 😔😔😔منم منتظر اومدن نینم باشه

سوال های مرتبط

مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی