۴ پاسخ

وای دختر منم همینطوریه شکمش قار و قور میکنه وقتی شیر میخوره روده هاش صدا میده
طبیعیه اما

اگر اذیت نیست و گریه نمی کنه نفخ عادیه
اگر گریه داره و زور میزنه و قرمز میشه کولیکه

دکتر گفت طبیعیه

شیر خشک‌نان هم‌بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی