بچه ها روروئک تاچند ماهگی استفاده میشه

۷ پاسخ

تا 7 ماهگی استفاده میشه بعدش دیگه داخلش نمیمونه

من ۷ ماهگی گذاشتم تا قبل ۹ جمع کردم چون دخترم راه افتاد از توس خودش و پرت میکرد بیرون دوست داشت خودش راه بره

یکسال

اگه استفاده نکنه بهتره زود راه میوفته دختر من تو تولد یه سالگیش قشنگ راه میرفت

دختر من اصلا استفاده نکرد همون‌جوری نو مونده

من اصلا نگرفتم از نظر پزشکی ممنوعیت داره

تا هروقت ک‌راه بره

سوال های مرتبط

مامان زینب مامان زینب ۱۷ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۷ ماهگی