اره عالیه
بله منم میخورم
چطوری مصرفش میکنید؟مثلا شب یا روز و هر روز یا هفته ای دوبار
اره منم استفاده میکنم برای بچه خوبه برای وزنشم میگن خوبه من از ۲ ماهگی که فهمیدم باردارم دارم میخورم
آره عزیزم خوبه برای مغز جنین
اره عزیزم برای مغزش خوبه من از ماه های اول میخورم
شنیدم میگن برا وزنم خوبه دیگه نمیدونم هست یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.