۳ پاسخ

من آبگوشت خودمون میدم فقط ادویه فلفل اینا نمیزنم زردچوبه هم که مجازع

من داخل شیشه ماهیچه یکم پیاز با سیب زمینی و زردچوبه اندازه یه بند انگشت اب میریزم یه خورده خیلی خیلی کم نمک هم میزنم درشو میبندم بعد داخل قابلمه پراز اب میزارم ۳،۴ ساعته بپزه

گوشت گوسفندی نخود سیب زمینی پیاز یکم رب گوجه

سوال های مرتبط

مامان وانیا💖 مامان وانیا💖 ۱ سالگی
مامان اهورا💜 مامان اهورا💜 ۱۷ ماهگی