سلام فرنی خوبه یا مضره؟؟

۸ پاسخ

خوبه
شیر و ارد برنج و یکم عسل قاطی کن بزار بجوشه قوام بیاد
بخور نوش جونت
یکم روش پودر دارچین یا پودر پسته بزن عالی میشه

خیلیم خوبه هفته های جلو تر به نی نی وزن میده من تقریبا یک روز در میان درست میکنم میخورم

بزن گوگل هرچی میخوای بدونی

منم توهفته های شما این سوال پرسیدم گلی نگران نباش ضرر نداره بلکه خاصیت هم داره من ازهفته شما تاالان چندین بارخوردم فقط سعی کن زیادشکر نریزی و حالت وانیلی باشه یعنی توش زعفران نیریز وگرنه بخورگلی برای نی نی خاصیت هم داره

نه اتفاقا خوبه،میتونی معزیجات خام آسیاب شده هم بهش اضافه کنی که خاصیتش بیشتر هم بشه😍👌🏻

فرنی چرا باید بد باشه؟😕

خوب البته وانیلی نه زعفرونی

چرا مضر باشه عزیزززم؟

سوال های مرتبط

مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› ۲ ماهگی
مامان نرگس کوچلو 🎀👪 مامان نرگس کوچلو 🎀👪 ۷ ماهگی
مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلیم🫀😘 مامان تو دلیم🫀😘 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سیروان مامان سیروان ۳ ماهگی
مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهدیس مامان مهدیس ۸ ماهگی
مامان شهریارم😍 مامان شهریارم😍 ۵ ماهگی