آخرین حدس هاتون بزنید که نی نیم چیه شنبه میخام برم انومالی 🙂

تصویر
۲۳ پاسخ

چیه چخبره خانما ی سوال پرسیده شایده بارداریه دوم باشه چکار شکم بنده خدادارید هربدنی فرق داره نباید مقایسه کرد منم سر بچه اولیم تا ۷ ماهه شکمم کوچیک بود اما الان ک ۵ ماهه شکمم دارم عزیزم هرچی باشه سالم باشه اما شکم شما عین خودمه من نینیم پسره

چقدر شکمت بزرگه من چرا رفتم تو ۴ ماه شکم ندارمممم.فکرد کردم وقت زایمانته

خانما چیکارشکم بنده خدا دارین ی ماشالله بگین عه این رفتاراتون خیلی زشته

شکم منم همینه بچم پسر

عزیزم پسره

انشالله ب سلامتی ب دنیا بیاد

انشالله هرچی ک هس صحیح و سالم بغلش کنی

تکون هاشم متوجه میشم من

شکم دوومه 😂😂😂بعد چون اسید معده دارم صبحا شکم ندارم همینکه ی چیزی میخورم باد می‌کنه میاد جلو 😂😂وای چقدر ب کامنت هاتون خندیدم

سلام قلبم ❤️
تو روبیکا کانال زدم برای سیسمونی قیمتا واقعا محشره یه سر بزنی پشیمون نمیشی واقعا قیمتا خیلی پایینه رضایت مشتری و کد رهگیری هم گذاشتم تو کانالم
برای اینکه با خیال راحت خرید کنید لینک سایتمون رو گذاشتم
تشریف بیارید کانالمون
sismoonyjigarak

احتمالا دختره

منم شنبه میرم انومالی راسی تکون میخوره من نمی‌فهمم اصلا

دختره

اوخیییی چقدر نانازیه چه گردو گیگیلیه
هرچی که هست سالم و سلامت باشه عزیزم🥹😍

چ شکم بزرگی
من هفت ماهه حامله بودم اینجوری بود شکمم

دختره😍

ماشالا شکمت بزرگه یکم اسفند دوکن حتما

منم عکس میزارم بگین زوده تو هفته من ولی خب حدس بزنید

دختره

فک کنم دختره سرش بالاس

دختره

دختر؟

چه بزرگه شکمت

سوال های مرتبط